Sharespine sammanflätar dina flöden mellan Webbutik, Ekonomisystem, Betalningar, Marknadsplatser, WMS & TA-system.
Glöm dagarna då du behövde hämta avräkningsfiler, registrera och bokföra betalningar manuellt eller leta i oändliga listor av Stripe-betalningar för att hitta en retur. Med Sharespine installerat flyttas informationen automatiskt mellan dina system så du får mer tid att göra det du älskar.
Prata gärna med oss innan du väljer ett nytt system, så kan vi
Vi vet att det kan innebära en stor investering i både tid och pengar att få alla system synkade med varandra. Sharespine löser detta galant utan krångel.
Att driva en e-handel innebär att du måste hålla koll på en mängd olika saker samtidigt. Din butik, ekonomi, betalningslösningar, system – ja, det är en hel del. Men tänk om du kunde knyta samman alla olika flöden till ett, och samla allt på en plats? Det är precis vad Sharespine låter dig göra.
Det krävs en hel del från din sida när du driver en e-handel. Du ska se till så att dina betalningar bokförs, att återbetalningar genomförs, du ska hålla koll på ditt lagersaldo och dina försäljningar och du ska samtidigt kunna marknadsföra och driva din butik utan avbrott. Sharespine är ett verktyg som låter dig optimera din tid som e-handlare och samla alla dina flöden på ett och samma ställe. Det är ett otroligt effektivt verktyg som låter dig sköta allt på samma plats, istället för att du ska behöva bokföra på en sida, sköta betalningar på en sida och återbetalningar på en annan. Ja, du hänger kanske med i vad vi menar.
Sharespine är en så kallad integrationsplattform som kopplar samman din e-handel med ditt ekonomisystem. Det fungerar mellan alla olika e-handelsplattformar, och alla olika ekonomisystem. Du kan alltså använda Sharespine tillsammans med Shopify och WooCommerce eller andra plattformar, och tillsammans med Visma, Fortnox, Hogia eller vad du nu använder som bokföringssystem. Sharespine sammanför alla uppgifter från din e-handel och din ekonomi och låter dig sköta allt på ett och samma ställe. Svårare än så är det inte.
Den främsta fördelen med Sharespine är såklart att du sparar tid. Istället för att behöva sköta om ekonomi och e-handel på två olika system kan du göra allt i ett och samma. Sharespine har dessutom en rad olika funktioner som optimerar ditt arbetsflöde ytterligare, och några av fördelarna är följande:
Om du driver en e-handel och vill optimera din arbetsbörda bör du spana in Sharespine redan idag. Det är ett unikt system som låter dig synka dina olika affärssystem och spara in dyrbar tid. Om du är intresserad av att lära dig mer om hur Sharespine fungerar är du alltid välkommen att kontakta oss på A Lovely Monday! Vi hjälper dig gärna att komma igång med verktyget så att du också kan optimera ditt arbetssätt.
Med en kompetent integrationsmotor spelar det ingen roll vilket ekonomissystem du har. Du kan till och med byta under resans gång. Sharespine säkerställer att datan från Shopify överförs på rätt sätt till ditt ekonomisystem.
Vi pratar gärna om hur vi kan hjälpa dig på bästa sätt. Kanske över en kaffe eller med en digital fika.
Be om en offert